Tisztelt Ügyfeleink!

Figyelemmel Ontario kormánya által 2021. január 14-től kihirdetett veszélyhelyzet jelentette előírásokra, kérjük Önöket, hogy kizárólag sürgős, halasztást nem tűrő esetben keressék fel a Nagykövetség Konzuli Hivatalát ügyintézés céljából. Ügyintézésre továbbra is kizárólag előzetes időpontfoglalást követően, a vonatkozó egészségügyi szabályok betartása mellett van lehetőség. A már benyújtott kérelmeikhez kapcsolódó hiánypótlásokat a tartományi korlátozások időszakában kizárólag postai úton áll módunkban fogadni.

Az időpontfoglaló rendszer elérhető az alábbi linken: https://konzinfoidopont.mfa.gov.hu/home . Kérjük, hogy a rendszert folyamatosan kövessék figyelemmel.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a Nagykövetségre megérkezett okmányaik személyes felvételének lehetősége átmentileg szintén szünetel. Okmányaikat az ügyintézéskor megadott levelezési címre, regisztrált levélben kipostázzuk.

Felmerülő kérdéseik esetén továbbra is elérhetőek vagyunk a +1 (613) 230-8215, illetve a consulate.ott@mfa.gov.hu e-mail címen.

Együttműködésüket köszönjük!